مدلسازی پنجره در تری دی مکس

– برای مدل کردن یک پنجره ابتدا لازم است که با توجه به طرحی که قصد داریم رسم کنیم باکس هایی را در در کنار هم رسم کنیم تا ابتدا شکل کلی پنجره ب..

برای مدل کردن یک پنجره ابتدا لازم است که با توجه به طرحی که قصد داریم رسم کنیم باکس هایی را در در کنار هم رسم کنیم تا ابتدا شکل کلی پنجره بدست اید و نیز قابل ذکر است که به عنوان روش دیگر نیز میتوانیم با افزایش تعداد سگمنت ها به ایجاد این پنجره بپرداطزیم به طوری که با انتخاب نواحی مورد نظر و اکسترود کردن انها میتوانیم به مدلینگ پنجره بپردازیم.در ادامه نیز لازم است که برای پنجره قاب در نظر بگیریم و سپس میتوانیم با افزایش ضخامت نواحی که پنره درب دارد نمای بهتری به ان بدهیم. و نیز در نهایت میتوانیم هر بخش از پنجره را برای راحتی در کار به عنوان یک گروپ انتخاب کنیم و با نیز به انتخاب متریال برای ان بپردازیم و در نهایت به رندر گیری از ان بپردازیم.ونیز قبل از انجام رندر گیری لازم است که انواع نورها را برای ان مشخص کنیم و سپس بهبا فشردن کلید f9 دستور رندر گرفتن را اجرا کنیم

با دیگران به اشتراک بگذارید:

امتیازدهی: