ده مرحله بازی برتر در کره ماه

– بازی های فراوانی تا بحال منتشر شده اند که دارای مرحله یا مرحله هایی در کره ماه می باشند . اگر از دید نوین به آن نگاه کنیم انجام یک ماموریت ..

بازی های فراوانی تا بحال منتشر شده اند که دارای مرحله یا مرحله هایی در کره ماه می باشند . اگر از دید نوین به آن نگاه کنیم انجام یک ماموریت نظامی در کره ماه ( یا کلا فضا ) بسیار هیجان انگیز به نظر می آید . کره ماه بدون اکسیژن و با وجود سکوت مطلق در آن چالش های فراوانی را به دنبال دارد که سوژه ای بسیار عالی برای ساخت بازی هایی با سبک اکشن اول شخص می باشد .

اما از نگاه دیگر بازی هایی دیگر نیز با سبک هایی متفاوت هستند که مرحله هایی از آن ها در کره ماه انجام می شوند مانند بازی های فراوانی که شرکت نینتندو ( سازنده کنسول معروف نینتندو ( میکرو معروف ) ) با محوریت شخصیت ماریو ( قارچ خور معروف ) می سازد . این بازی ها حال و هوا ی فانتزی دارند و محیط کره ماه حس و حالی عجیب به بازی باز می دهد .

در این ویدیو نگاهی می اندازیم به ده مرحله برتر از بازی های رایانه ای متفاوت که در کره ماه انجام می شوند. توجه کنید که زبان این ویدیو انگلیسی می باشد . امیدوارم لذت ببرید و نظر دادن یادتان نرود !