آموزش صحبت کردن به زبان فرانسوی - قسمت پنجم

– به قسمت پنجم از آموزش های کاربردی صحبت کردن به زبان فرانسوی رسیدیم. توی قسمت های قبلی شما با اصطلاحات و لغات کاربردی زیادی آشنا شدین، مث..

آموزش صحبت کردن به زبان فرانسوی - قسمت پنجم
آموزش صحبت کردن به زبان فرانسوی - قسمت پنجم - Saba_M

به قسمت پنجم از آموزش های کاربردی صحبت کردن به زبان فرانسوی رسیدیم. توی قسمت های قبلی شما با اصطلاحات و لغات کاربردی زیادی آشنا شدین، مثل پرسیدن آدرس و همچنین نحوه ی دادن آدرس به دیگران، تشکر کردن، خواستن از یک نفر برای اینکه دنبالتون بیاد، اهل کجا هستین؟، نحوه ی سفارش غذا دادن، صحبت کردن با گارسون، دعوت کردن از شخصی برای خوردن شام، خرجمان از درآمدمان بیشتر شده است؛ یا حقوق این ماه کارمندان واریز شد، این ساز نامش ویولون است، وقتی اعضای گروه موسیقی با هم به نواختن موسیقی می پردازند، به آن جلسه ی تمرین گویند، مکان کنسرت اینجاست، من متن تمرینت را برایت می خوانم، آیا برای نواختن موسیقی آماده ای؟ و... که امیدوارم تا اینجای آموزش ها براتون مفید واقع شده باشه.

در این قسمت از آموزش ها، شما با اصطلاحات و لغاتی آشنا میشین که در زمینه ی خاصی نیستن و فقط اصطلاحاتی هستن که ممکنه در زندگی روزمره برای هر کسی پیش بیاد مثل امروز هواپیما بلاخره با 10 دقیقه تاخیر پرواز کرد؛ یا من هیچوقت از این نظریه در فلسفه سر در نیاوردم؛ یا می توانی بجای ماکارونی، استیک یا پیتزا بخوری و... که ممکن است در زندگی روزمره برای هر کسی پیش بیاید. امیدوارم این قسمت از آموزش ها هم براتون مفید واقع بشه

با دیگران به اشتراک بگذارید:

امتیازدهی: