آموزش صحبت کردن به زبان فرانسوی - قسمت نهم

– به قسمت نهم از مجموعه آموزش های تصویری طریقه ی صحبت کردن به زبان فرانسوی رسیدیم. توی قسمت های قبلی شما با اصطلاحات و کلمات مربوط به زمینه..

آموزش صحبت کردن به زبان فرانسوی - قسمت نهم - Saba_M

به قسمت نهم از مجموعه آموزش های تصویری طریقه ی صحبت کردن به زبان فرانسوی رسیدیم. توی قسمت های قبلی شما با اصطلاحات و کلمات مربوط به زمینه های راهنمایی و رانندگی و پلیس و هچنین رفتن به بازار برای خرید و... آشنا شدین؛ از جمله اصطلاحاتی مثل گرفتن گواهینامه، نحوه ی تشخیص پلیس از آدم های عادی، پرسیدن قیمت اجناس، آدرس بازار رو پرسیدن، صحبت کردن با فروشندگان در بازار، نحوه ی برخورد با اونها ، خرید آنلاین و مقدار رواج اون در جامعه و... که امیدوارم براتون مفید واقع شده باشه... .

در این قسمت از آموزش ها، شما با اصطلاحات و لغاتی آشنا میشین که مربوط به بیماری و بیمارستان هست؛ گفتار های عادی روزمره ای که ممکنه برای هر کسی در اثر بیماری یا در بیمارستان پیش بیاد؛ در مراودات خودشون و گفتگو هاشون با دکتر، پرستار و... ؛ اصطلاحات و نکات و کلماتی مثل نکات ایمنی در سلامت جسم و روح، پیش گیری از بیماری ها، صحبت کردن با دکتر، عمل جراحی توسط دکتر جراح، صحبت کردن با دکتر یا پرستار یا بیماران دیگه؛ نکات ایمنی در مورد بیماری ها مثلا اگر دستتون برید، تصادف کردید، یکی از اعضای بدنتون شکست یا مشکلی براش پیش اومد و... . امیدوارم این قسمت از آموزش ها هم براتون مفید واقع بشه